Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Κέλτικο Ξόρκι ενάντια στο Κακό Μάτι

Ποδοπατώ το μάτι
όπως η πάπια τη λίμνη
ο κύκνος το νερό
το άτι τον κάμπο
η αγελάδα το χορτάρι
όπως συντρίβει το πλήθος των στοιχείων.

Έχω τη δύναμη τ'ανέμου πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη της οργής πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη της φωτιάς πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη του κεραυνού πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη της αστραπής πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη των καταιγίδων πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη του φεγγαριού πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη του ήλιου πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη των αστεριών πάνω σ'αυτό
Έχω τη δύναμη των ουρανών και των κόσμων πάνω σ'αυτό.

Ένα κομμάτι του πάνω στις γκρίζες πέτρες
Ένα κομμάτι του πάνω στον απόκρυμνο λόφο
Ένα κομμάτι του πάνωστους γρήγορους καταρράκτες
Ένα κομμάτι του πάνωστα νεραιδολίβαδα
κι ένα κομμάτι του πάνω στη μεγάλη αλμυρή θάλασσα.
Αυτή η ίδια είναι το καλύτερο όχημα για να το μεταφέρει.
Η μεγάλη αλμυρή θάλασσα.

Στο όνομα των Τριών της Ζωής
Στο όνομα των Ιερών Τριών
Στο όνομα όλων των Μυστικών
και των Δυνάμεων μαζί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου